2011. november 7., hétfő

A novemberi nyertesek

Ó igen, most roppant gyors voltam, köszönhető, hogy tegnapra befejeztem barátnőm anyukájának rendelését (tavaszi virágok), amit majd megmutatok,  ha meglesznek a képek :)

Tehát a novemberi forduló nyertes számai:

A szokásos módon jött ki a három szerencsés szám, tehát a nyertesek:
24, azaz Szisza

6, azaz Schnappy

16, azaz genovevagemma

Gartula :), kérem a szerencséseket küldjenek e-mailben pontos címet, és jövő hét elején már várhatóak is a nyeremények.

Aki nem nyert ne keseregjen, még hátra van 1 forduló :)

Ó és lemaradt, hogy nekem melyik szín a kedvenc színem. Igazi kedvencem nincs,elsősorban a ruhám színéhez igazodom, színmániás vagyok :)
Kéket, zöldet, ezüstöt szeretem a legjobban.

7 megjegyzés:

  1. Hú el se hiszem, hogy nyertem, úgy örülök!! Jól kezdődik a hét!!!:)) Köszi a játékot! Küldöm az e-mailt!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek, köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek!!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon köszönöm, majdnem névnapomra meg is érkezik :) E-mailt már elküldtem.
    A többieknek is köszi a gratulációt, és sok szerencsét a mostani játékhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Gratula a nyerteseknek, neked pedig köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  6. :)
    Jó érzés olvasgatni, hogy egy-egy ajándékkal milyen örömöt okozunk :)

    Grati a nyerteseknek :), és szívesen a játékot :), valamint sok szerencsét a következő fordulóhoz!
    Még nem találtam ki teljesen mik lesznek majd annak a játéknak a nyereményei, de annyit előre megsúgok, hogy nem csak 3 nyertes lesz :)

    VálaszTörlés