2011. december 26., hétfő

Megérkeztek az utolsó forduló nyereményei

Már szerencsére karácsony előtt megérkezett minden címzetthez a nyereménye, de csak most jutott időm kiposztolni, hogy ki mit kapott :)

Kezdem a decemberi fordulósokkal:

IsaBella ajándékai:
1 nyakláncot, és 1 fülit nyert.
Nyakláncból ezt a fekete-ezüstöt küldtem neki, valamint kérésére egy lila fülit :)
 valamint nem tudtam megállni, hogy a nyaklánchoz küldjek egy hozzáillő fülit.

MrsSame/Melinda ajándék fülije:
Fehér színt rendelt, hogy legyen a korábban nyert nyaklánchoz fülije.

Jól látjátok, összebeszéltek Melindával, és itt is fehér színű füli lett a nyerő :)

teleknm/Márti fülije:
Egyetlen kikőtés volt, hogy ne rózsaszín legyen :)
Így kapott egy elegáns barnás-aranyos-kávés színű fülit.
Ahogy írta telitalálat volt :)

Két nyertes: esztimese, Kria még nem jelentkezett a nyereményéért.
Kérlek tegyétek meg minél hamarabb.

Az összesítő forduló nyertesei:

Monica fődíja:
Egy saját gyöngybogyós szett.
A színt a novemberi forduló alapján vettem, melyben a tenger színeit jelölte meg kedvencnek.

Kinga nyereményei:
Novemberi forduló alapján türkiz-kék színekben készült kari és füli.

Enolah nyereményei:
A novemberi fordulóból vettem a színeket, ahol Enikő a kávét és feketét jelőlte meg.
Teljes titokban küldtem a nyereményeit, mert már az augusztusi nyereményjátékomon is szerencséje volt..
Nagyon nagy volt a meglepetése, és nagyon örülök, hogy egy olyan rossz időszak után sikerült neki egy kis örömet szereznem.
Gyógyulj Enikő, és várom, hogy minél hamarabb szebbnél szebb képekkel örvendeztess meg minket!

Sok szeretettel készítettem / küldtem nektek, és hordjátok egészséggel!

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm itt is! Nagyon boldog vagyok, gyönyörű szettet készítettél!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen :)
    Örülök, hogy megérkezett a címedre :)

    VálaszTörlés
  3. Még egyszer nagyon szépen köszönöm!Imádom!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Karácsonykor mindenki megcsodálhatta. :))))

    VálaszTörlés
  5. Szívesen, örülök, hogy ennyire tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm még egyszer itt is, én is!
    Nagyon tetszett mindenkinek! Négy és fél éves Samu fiam is azt mondta, szép vagy benne, anya!
    Hát ezért is köszi!
    Boldog új évet!
    Szeretettel:
    Márti

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen ! Már használtam is őket, az összeset. (:

    VálaszTörlés