2011. július 17., vasárnap

Gyöngyből virágot 1. - MINTA

Már több mint két hónapja készen van munkám gyümölcse(i), de mivel két barátnőmmel az istenért sem akart összejönni a tali ezért most tudtam nektek megmutatni az újdonsült büszkeségeimet.
Mivel az ajándékozás tegnap sikeresen lezajlott, és mindenki elégedett volt az eredménnyel :))

De először egy kis előzetes.
Kifaggattam barátnőimet, hogy melyiküknek mi a kedvenc virága.
Már akkor tervbe volt véve, hogy szülinapjukra meglepem őket 1-1 szál kedvencükkel.

Adrinak a jázmin a kedvence, és mivel neki közeledett a nagy esemény így ebbe kezdtem bele.
Az alaptechnika megvolt...több újságot, könyvet, kiadványt megnéztem a netről, és kiválasztottam a nekem tetszőt.
Majd vadásztam mintát, de ehhez a virághoz nem találtam, hozzá kell tennem a virágot is meg kellett tekintenem a google segítségével, mert fogalmam sem volt, hogy néz ki...

A mintakeresésem eredménytelen volt így a magam kútfőjéből álltam neki a készítésnek, amit képek formájában megörökítettem, és mintaként fel is töltöm ide.

Igen ez a hosszú kukac lenne az ha a blog is azt szeretné, de nem szereti a hosszú képeket és így lekicsinyítette...

Szóval minta INNEN letölthető.

És a félkész virágról pár fotó:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése