2011. július 21., csütörtök

Nyertem! - Meg is érkezett.

Szerencsém volt Bakternő szülinapi játékán.
Az egyik csodás ajándékcsomagot megnyertem.
Aki szeretne nála nyerni, még folytatódik a játék.

  A képet Kata oldaláról loptam.

Ó annyira megörültem amikor megláttam a postaládában, hogy megérkezett.
A fém medál dolgokkal már a képen szemezgettem, és alig vártam, hogy megnézhessem közelebbről őket (imádom az ilyen fém mütyüröket :), és csodásak egytől-egyik.

A gyönyörű fonalakból és alapanyagokból már van terv, ha készen lesz megmutatom :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a csomaghoz.Nézz be hozzám kapsz tőlem valamit.

    VálaszTörlés
  2. Hű, de klassz kis csomag!:) Kár, hogy én nem értek ezekhez a hímzős dolgokhoz, de értékelni tudom, úgyhogy majd mutasd meg mi készül belőle!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratula!!! Én még nem hiszem,h valaha nyertem is volna, biztos nagyon jó érzés :D
    Jó helyre ment ^^

    VálaszTörlés
  4. Ó köszönöm a díjat :)

    Tényleg klassz csomag :) A keresztszemeshez én is laikus vagyok. Nálunk Anyukám és Hugim nagy hímzősök.
    De már én is terveztem mostanában, hogy kellene valami kis képet készíteni, csak mindig elment a hobbi pénzem gyöngyökre :)))

    Ó én sem vagyok egy kimondottan szerencsés alkat, de ez már a 2. ilyen sorsolós nyereményem, úgyhogy mostanában a mottóm: próba szerencse :)
    És jó érzés játékok által mindenféle alkotó embert megismerni.

    VálaszTörlés